DOWOLNE PUNTKY AKTYWNE

Oprócz punktów aktywnych w kształcie prostokąta, można również wstawić punkty aktywne w kształcie koła, jak również dowolnego wielokąta.

  1. Koło

Należy wstawić znacznik taki, jak przy prostokątnym punkcie aktywnym (zobacz), tylko zamiast "rect" w linijce

<area shape="rect" coords...

należy wstawić "circle". Współrzędne podaje się w następujący sposób:

"x,y, z"

gdzie x i y są współrzędnymi punktu, będącym środkiem punktu aktywnego w kształcie koła, a "z" to długość promienia (wszystkie wymiary podajemy w pikselach).

  1. Dowolny wielokąt

Tak samo jak w punkcie pierwszym, tylko zamiast "circle" wpisujemy "poly". Natomiast współrzędne podajemy następująco:

"x1,y1, x2,y2, x3,y3..."

Gdzie xn i yn to współrzędne kolejnych wierzchołków w tym punkcie aktywnym.

Przykład

Kliknij na krzyżaka lub przycisk "B" żeby powrócić do strony głównej:

gameboy